Головні напрямки роботи гуртка «Чарівний світ паперу»
1. Вчити усвідомлювати, що створенню образу передує задум.
2. Активізувати знання про процес праці.
3. Користуватися «механізмом думання»:
· Обмірковувати композицію (вибір формату аркуша, його положення, розміщення головного змістовного центру, інших предметів, їх розташування);
· Формувати вміння здійснювати елементарну прогностичну оцінку майбутнього результату;
· Забезпечити можливість поглиблення і розширення уявлень про задум, оволодіння певними технічними прийомами.
4. Спонукати до обговорення свого задуму з однолітками та вихователем.
5. Розвивати здібності дітей послідовно реалізовувати план-задум.
6. Вчити добирати адекватні прийоми роботи, необхідні матеріали.
7. Стимулювати експериментування, прояв фантазії.
Основні завдання
1. Вчити дітей виготовляти поробки з паперу різної фактури, застосовуючи методи ТРВЗ та нетрадиційні прийоми.
2. Освоювати та вдосконалювати технічні процеси і прийоми виготовлення поробок, викликати бажання робити своїми руками та використовувати їх у різних видах діяльності.
3. Розвивати естетичні почуття, художнє сприйняття форми й кольору, характерних особливостей істот та предметів, які виготовляються, декоративність, узагальненість форм.
4. Формувати усвідомлення поетапності творчого процесу, розуміти значимість його компонентів (виникнення задуму, реалізацію задуму, оцінку результату) в створенні художнього образу.
5. Розвивати та удосконалювати навички і вміння творчості дитини в художній праці. Вчити створювати виразні образи.
6. Залучати до роботи підгрупами (в парах, малих групах), колективно. Навчити діяти узгоджено, в колективі і для колективу, розвивати почуття відповідальності, творчу активність.
7. Виховувати інтерес до художньої ручної праці, естетичний смак.