/Files/images/2_molodsha/podelki-iz-bumagi-poshagovoe-foto-detej_46_1.jpg

Керівник гуртка

Наумко Ольга Миколаївна

Гурток «Чарівний світ паперу» є додатковою організаційною формою освітнього процесу і має художньо-естетичне спрямування.

При створенні гуртка було враховано одне із завдань Базового компонента дошкільної освіти – навчити дітей безпечного та результативного користування матеріалами; докладаючи зусилля, створювати нові предмети.

Програма гуртка «Чарівний світ паперу» побудована з урахуванням інтересів та здібностей вихованців, їх бажання займатися в гуртку.

Профільним напрямком гуртка «Чарівний світ паперу» є робота з папером.

Завдання і методичне забезпечення Програми подано на основі принципу послідовності, системності, ускладнення відповідно до зростання вікових можливостей вихованців, розвитку інтересу та індивідуальних нахилів.

Головні напрямки роботи гуртка «Чарівний світ паперу»

1. Вчити усвідомлювати, що створенню образу передує задум.

2. Активізувати знання про процес праці.

3. Користуватися «механізмом думання»:

· Обмірковувати композицію (вибір формату аркуша, його положення, розміщення головного змістовного центру, інших предметів, їх розташування);

· Формувати вміння здійснювати елементарну прогностичну оцінку майбутнього результату;

· Забезпечити можливість поглиблення і розширення уявлень про задум, оволодіння певними технічними прийомами.

4. Спонукати до обговорення свого задуму з однолітками та вихователем.

5. Розвивати здібності дітей послідовно реалізовувати план-задум.

6. Вчити добирати адекватні прийоми роботи, необхідні матеріали.

7. Стимулювати експериментування, прояв фантазії.

Основні завдання

1. Вчити дітей виготовляти поробки з паперу різної фактури, застосовуючи методи ТРВЗ та нетрадиційні прийоми.

2. Освоювати та вдосконалювати технічні процеси і прийоми виготовлення поробок, викликати бажання робити своїми руками та використовувати їх у різних видах діяльності.

3. Розвивати естетичні почуття, художнє сприйняття форми й кольору, характерних особливостей істот та предметів, які виготовляються, декоративність, узагальненість форм.

4. Формувати усвідомлення поетапності творчого процесу, розуміти значимість його компонентів (виникнення задуму, реалізацію задуму, оцінку результату) в створенні художнього образу.

5. Розвивати та удосконалювати навички і вміння творчості дитини в художній праці. Вчити створювати виразні образи.

6. Залучати до роботи підгрупами (в парах, малих групах), колективно. Навчити діяти узгоджено, в колективі і для колективу, розвивати почуття відповідальності, творчу активність.

7. Виховувати інтерес до художньої ручної праці, естетичний смак.

· /Files/images/na_sayt_grupi/IMG_20181005_154339_BURST1.jpg

/Files/images/na_sayt_grupi/IMG_20181005_154410_BURST1.jpg

/Files/images/soroka_oo/Sewing-Scissors-53829.gif

/Files/images/na_sayt_grupi/IMG_20181005_155021_BURST1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 209

Коментарi