Оздоровлення дітей влітку.

Мета:

Оздоровлення дитячого організму та забезпечення позитивного емоційного стану дітей в літній період зусиллями працівників ДНЗ і батьків вихованців

Завдання:

Ø Охопити системним оздоровленням дітей дошкільного закладу шляхом введення гнучкого динамічного режиму, оптимізації рухового режиму, використання різноманітних засобів та форм загартування.

Ø Використання пошуково-дослідницької діяльності для формування природничої компетентності дошкільників та їх ціннісного ставлення до предметного світу.

Ø Продовжувати здійснювати просвіту батьків з питань оздоровлення і розвитку дітей.

Ø Розширити та поповнити розвивальне середовище ДНЗ у відповідності до освітніх ліній та вимог безпеки

Пріоритетні напрями роботи на літній оздоровчий період:

· Створення сприятливих умов для формування основ здорового способу життя, підвищення опірності організму проти захворювань;

· Продовження поглибленої роботи з розвитку у дошкільників позитивного ставлення до духовних цінностей через ознайомлення з літніми народними та календарними святами;

· Удосконалення шляхів організації оздоровчої роботи та повноцінного відпочинку дітей;

· Активізація взаємодії з батьками з питання забезпечення психоемоційного комфорту дитини в умовах дошкільного закладу.


Описовий звіт

про організацію оздоровлення дітей

влітку 2019 року

в Липоводолинському ДНЗ (ясла-садок) «Берізка»

Організація оздоровлення дітей в дошкільному закладі в літній період проводиться у відповідності до Рекомендації по проведенню літньої оздоровчої роботи з дітьми в дошкільних закладах; Інструктивного листа Міністерства освіти України про оздоровлення влітку та у відповідності до плану роботи на оздоровчий період.

План роботи педагогічного колективу в літній період направлений на виконання оздоровчих та освітніх завдань, а саме:

· Оздоровчі завдання:

– Створення умов для ефективного оздоровлення дітей влітку шляхом упровадження сучасних здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних освітніх технологій.

– Дотримання розпорядку дня, враховання чергування фізичних, психічних навантажень та відпочинку, забезпечення максимального перебування дітей на свіжому повітрі, відповідність тривалості сну віку дітей.

– Підвищення ефективності освітньо-виховної роботи з питань особистої
безпеки та захисту життя дітей:

– Забезпечення достатньої рухової активності, насиченої рухливими,
спортивними іграми, екскурсіями, позитивними емоціями.

– Проведення загартувальних процедур, дотримання санітарно-гігієнічних вимог.

– Організація збалансованого харчування та раціонального питного режиму.

Комплексний план загартовуючих і оздоровчих заходів складений і входить до загального плану роботи на оздоровчий періо.

Організаційно-педагогічна робота з дітьми проводилась згідно орієнтованого розподілу занять та орієнтовного тематичного планування. Було збільшено кількість екскурсій в природу в порівнянні з навчальним роком, освітньо-виховний процес проходив у формі «хвилинок мислення серед природи». У цікавій формі пройшли прогулянки-походи на луки, свята: «День захисту дітей», «У пошуках літа», «Ой, на Івана. Ой, на Купала», «Яблуневий спас» та інш.. День у садочку починався з ранкової гімнастики. Дошкільники приймали сонячні ванни, ходили босоніж по траві, доріжках «здоров’я» (шишки, каштани, сіно, гравій, пісок), приймали контрастні повітряні ванни. Найбільш ефективними і найулюбленішими засобами загартування дітей дошкільного віку стали ігри з водою та піском, плескання у виносних надувних басейнах.

В закладі особлива увага приділялась організації харчування дітей, забезпеченню максимальної різноманітності раціону харчування, включаючи соки, овочі, фрукти. Раціональне складання меню передбачало широке включення до нього страв з найбільш високим та стабільним вмістом вітамінів. Діти отримували всі вітаміни та речовини рослинного і тваринного походження. Всього за літній період в ДНЗ було оздоровлено 101 дошкільника.

Питання захворюваності, відвідування, організації літнього оздоровлення та підсумки організації оздоровлення дітей в літній період розглядались та обговорювались на виробничих нарадах, на нарадах при завідуючій, фіксувались в наказах по дошкільному закладі.

Вихователь – методист Р.І. Чайковська

/Files/images/155.gif

День захисту дітей

/Files/images/zubko/IMG_20190603_105310.jpg

/Files/images/zubko/DSC00064.JPG

Розваги на батуті

Зміцнюємо своє здоров'я

/Files/images/zubko/DSC00365.JPG

/Files/images/zubko/DSC00433.JPG

/Files/images/zubko/DSC00272.JPG

/Files/images/zubko/DSC00266.JPG

Праця в природі

/Files/images/zubko/DSC00188.JPG /Files/images/zubko/IMG_20190809_111017.jpg

Ознайомлення з працею дорослих

/Files/images/zubko/DSC00284.JPG

Екскурсії в природу

/Files/images/zubko/IMG_20190624_162655.jpg

/Files/images/zubko/IMG_20190625_113021.jpg

/Files/images/zubko/WP_20190618_010.jpg

Свято мильних бульбашок

/Files/images/zubko/IMG_20190603_103717.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 575

Коментарi