Тематика засідань
педагогічних рад
на 2019 - 2020 навчальний рік

Педагогічна рада №1
03 вересня 2019 р.

«Завдання діяльності педагогічного колективу у 2019/2020 н.р.»

1. Планування освітньої роботи у 2019/2020 навчальному році

(Вибори секретаря педагогічної ради, затвердження складу педагогічної ради, схвалення освітніх програм, складу творчої групи, програм, графіків).

Завідувач Пермякова Т.М.

2. Аналіз літньої оздоровчої кампанії (доповідь).

Вихователь–методист Чайковська Р.І.

3. Особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2019/2020 н.р. (інструктивно-методичні рекомендації (інформація).

Вихователь–методист Чайковська Р.І.

4. Обговорення та схвалення плану роботи ДНЗ на 2019/2020 навчальний рік (круглий стіл).

Вихователь–методист Чайковська Р.І.

5. Ознайомлення педагогів з рекомендаціями серпневої конференції.

Завідувач Пермякова Т.М.

6. Ознайомлення з перспективним планом атестації і проходження курсової перепідготовки.

Вихователь–методист Чайковська Р.І.

7. Виставка дидактичного матеріалу та розвивальних посібників (новинки).

Вихователь–методист Чайковська Р.І.

Педагогічна рада №2

10 грудня 2019 р.

«Формування логіко-математичної компетентності дошкільників через використання інноваційних технологій».

1. Результативність виконання рішень попередньої педради (інформація) .

Завідувач Пермякова Т.М.

2. Роль дидактичних засобів у математичному розвитку дітей (доповідь).

Вихователь Муравиька Н.А.

3. Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей раннього віку (з досвіду роботи).

Вихователь Пасько Ю.В.

4. Розвиток логіко-математичних здібностей дошкільників шляхом використання паличок К’юізенера (доповідь).

Вихователь Наумко О.М.

5. Ефективне використання Блоків Дьєнеша для засвоєння сенсорних еталонів (презентація).

Вихователь Авраменко Х.А.

6. Аналіз формування елементарних логіко-математичних понять (за результатами тематичного вивчення).

Вихователь–методист Чайковська Р.І.

7. Презентація дидактичних та розвивальних посібників з логіко – математичного розвитку.

Вихователь Троценко Н.І.

Педагогічна рада №3
11 березня 2020 р.

«Розвиток фізичних якостей дітей в спортивних та рухливих іграх»

1. Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради (інформація).

Завідувач Пермякова Т.М.

2. Збереження та зміцнення здоров’я, формування здорового способу життя дошкільнят, активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки із пріоритетних напрямків роботи сучасного ЗДО (інформація).

Вихователь Івашина І.В.

3. Роль вихователя в розвитку рухової активності дітей раннього віку (доповідь).

Вихователь Сердюк О.О.

4. Організація ігор з м’ячем для сенсомоторного розвитку дітей молодшого дошкільного віку (з досвіду роботи).

Вихователь Кукавська Г.І.

5. Спільні заняття з батьками – ефективний засіб оздоровлення і соціалізації малюків (з досвіду роботи).

Вихователь Клець Я.О.

6. Техніка безпеки під час організації спортивних та рухливих ігор. Профілактика травматизму ( доповідь).

Вихователь Проценко С.О.

7. Подолання дитячих страхів та невпевненості під час проведення ігор-розваг спортивного характеру ( доповідь).

Вихователь Ткаченко С.П.

8. Виставка нестандартного обладнання та атрибутики для проведення фізкультурних занять та спортивних розваг (з досвіду роботи).

Інстр. з фізкультури Цюпка Р.І.

Педрада № 4

27 травень 2020 р.

«Підсумки, проблеми, реалії».

1. Аналіз виконання рішень попередньої педради (інформація).

Завідувач Пермякова Т.М.

2. Стан освітньо – виховного процесу, його якісних та кількісних показників для цілеспрямованого розвитку ДНЗ.

Вихователь–методист Чайковська Р.І.

3. Результати психологічної готовності дітей до школи (інформація).

Практичний психолог Гавриленко С.А.

4. Фізична готовність дітей до школи (підсумки моніторингу)

Інструктор з фізкультури Цюпка Р.І.

5. Звіт роботи керівників гуртків (інформація).

Керівники гуртків

6. Ознайомлення та затвердження плану роботи на літній оздоровчий період.

Вихователь–методист Чайковська Р.І.

7. Різне.

Кiлькiсть переглядiв: 277

Коментарi