- Буття дитини в дошкільному закладі – це послідовний перебіг певних його складових, які нормують чергування активної діяльності та відпочинку. Основні з них:

/Files/images/1252852465_da51477fe6eb.gif- Ранкові, денні, вечірні прогулянки;

- Різноманітні гігієнічні процедури;

- Харчування;

/Files/images/1252852492_422a55732066.gif- Організована та самостійна ігрова діяльність;

- Спілкування з дорослими та дітьми;

- Заняття (колективні, підгрупою, індивідуальні, самостійні);

/Files/images/1252852465_da51477fe6eb.gif- Спостереження;

- Дослідницько-ексерементальна робота;

- Трудова діяльність;

/Files/images/1252852492_422a55732066.gif- Екскурсії;

- Відпочинок, сон;

- Загартовуючі процедури.

/Files/images/1305187102_1305177775_1251953874_skanirovanie0005.jpg

Під час складання розкладу занять враховуємо психічне, фізичне, емоційне навантаження на дитину, передбачаємо раціональне чергування видів розумової, рухової, практичної діяльності. Місце проведення занять – вікові групи, спортивно - музична зала, ігрові майданчики , спортивний майданчик.

/Files/images/107201828_11a64ec4e8e3.gif

Орієнтовний розподіл занять
по вікових групах на 2017 – 2018 навчальний рік

І молодша група №1 І молодша група №2 ІІ молодша група Середня група Старша група №1 Старша група№ 2
Понеділок 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.50-10.00 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30-9.40 2. Сенсорний розвиток 9.50-10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.10-10.20 1.Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 9.30-9.45 2 Здоров’я та фізичний розвиток 10.35-10.50 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (худ.література) 9.30-9.50 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.05-10.25 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30-9.55 2. Логіко – математичний розвиток (конструювання) 10.10-10.35 3. Художньо-продуктивна діяльність (худ.праця) 10.40-11.05 1. Ознайомлення із соціумом 9.30-9.55 2. Художньо-продуктивна діяльність (худ.праця) 10.05-10.30 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (худ.література) 10.40-11.05
Вівторок 1. Ознайомлення із соціумом 9.30-9.40 2 Здоров’я та фізичний розвиток 9.50-10.00 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 10.10 – 10.20 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30-9.40 2. Ознайомлення із соціумом 9.55-10.05 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 10.15 – 10.25 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.45 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.55-10.10 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30-9.50 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.10-10.30 3. Ознайомлення із природнім довкіллям 10.40-11.00 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчаємось елементів грамоти) 9.30-9.55 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.05-10.30 3. Ознайомлення із соціумом 10.40-11.05 1. Логіко – математичний розвиток (конструювання) 9.30-10.55 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.05- 10.30 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40-11.05
Середа 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.45 2. . Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.40-10.50 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.30-9.45 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 9.55-10.05 1. Логіко – математичний розвиток 9.30-9.45 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.05-10.20 3. Ознайомлення із соціумом 10.45-11.00 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.50 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.30-10.50 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.30-10.55 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (худ.література) 10.05- 10.30 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.40-11.05 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30-9.55 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчаємось елементів грамоти) 10.05-10.30 3. Ознайомлення з природним довкіллям 10.40-11.05
Четвер 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.30-9.40 2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.50-10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.10 – 10.20 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30-9.40 2. Сенсорний розвиток 9.50-10.00 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.45 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.45-11.00 1. Логіко – математичний розвиток 9.30-9.50 2. Ознайомлення із соціумом 10.00-10.20 3. Здоров’я та фізичний розвиток (на свіжому повітрі/у приміщенні) 10.40- 11.00 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30-9.55 2. Логіко-математичний розвиток 10.05-10.30 3. Ознайомлення із соціумом 10.40-11.05 1. Логіко-математичний розвиток (конструювання) 9.30-9.55 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.05-10.30 3. Ознайомлення з соціумом 10.40-11.05
П’ятниця 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 9.50-10.00 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.05-10.15 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (худ.література) 9.30-9.45 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.55-10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.40 – 10.55 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.50 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 10.00-10.20 1. . Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30-9.55 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (зв’язне мовлення) 10.05-10.30 3. Образотворча діяльність (ліплення/аплікація) 10.40-11.05 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (зв’язне мовлення) 9.30-9.55 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.05-10.30 3. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 10.40-11.05

/Files/images/107201828_11a64ec4e8e3.gif

/Files/images/1332672062svOWo3Fk4.gif

вихованців ДНЗ на 2017 – 2018 навчальний рік

Години: Режимні процедури:

7. 30 – 8.30 - Ранкова зустріч дітей,

індивідуальна робота, спостереження.

8.30 – 9.00 - Гімнастика, ігри.

9.00 – 9.30 - Сніданок

9.30 – 11.00 - Ігри, підготовка до занять, заняття.

11.00 – 12.15 - Підготовка до прогулянки,

прогулянка (екскурсії, спостереже –

ння, праця, рухливі і спортивні ігри,

ігри з водою та піском, фізичні

вправи, пішохідний перехід,

самостійна діяльність), повернення з

прогулянки, загартовувальні

процедури.

12.15 – 12.45 - Обід.

12.45 – 13.00 - Підготовка до сну.

13.00 – 15.10 - Сон.

15.10 – 15.30 - Підйом, загартовувальні процедури.

15.30 – 16.00 - Полудень.

16.00 – 18.00 - Підготовка до прогулянки,

прогулянка, ігри, самостійна

діяльність, індивідуальні заняття,

повернення дітей додому.

/Files/images/107201828_11a64ec4e8e3.gif

/Files/images/detskie71.gif

Кiлькiсть переглядiв: 152

Коментарi