- Ранкові, денні, вечірні прогулянки;
- Різноманітні гігієнічні процедури;
- Харчування;
- Організована та самостійна ігрова діяльність;
- Спілкування з дорослими та дітьми;
- Заняття (колективні, підгрупою, індивідуальні, самостійні);
- Спостереження;
- Дослідницько-ексерементальна робота;
- Трудова діяльність;
- Екскурсії;
- Відпочинок, сон;
- Загартовуючі процедури.
Група дітей раннього віку №1 | Група дітей раннього віку №2 | Група дітей раннього віку №3 | Група дітей молодшого дошкільного віку | Група дітей середнього дошкільного віку | Група дітей старшого дошкільного віку | |
Понеділок | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.50-10.00 | 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.50-10.00 | 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.50-10.00 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.30-9.45 2. Художньо -продуктивна діяльність (музична) 10.05-10.20 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.50 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40-11.00 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30-9.55 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (зв’язне мовлення) та ознайомлення із соціумом (комплексне) 10.05-10.35 |
Вівторок | 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.50-10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.20 – 10.40 | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30-9.40 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.55-10.05 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.00 – 10.10 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.45 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.00-10.15 3. Ознайомлення із соціумом 10.25-10.40 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30-9.50 2. Ознайомлення із природнім довкіллям 10.05-10.25 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.40-11.00 | 1. Логіко – математичний розвиток (конструювання) 9.30-10.55 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.05- 10.30 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40-11.05 |
Середа | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Ознайомлення із соціумом 9.50-10.00 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10-10.20 | 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Ознайомлення із соціумом 9.50-10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.10 – 10.20 | 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.50-10.00 3. Ознайомлення із соціумом 10.20 – 10.30 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30-9.45 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 10.05-10.20 | 1. Логіко – математичний розвиток 9.30-9.50 2. Ознайомлення із соціумом 10.00- 11.20 | 1. Логіко-математичний розвиток 9.30-9.55 2. Художньо-продуктивна діяльність (худ.праця) 10.05-10.30 3. Ознайомлення з природним довкіллям 10.40-11.05 |
Четвер | 1.Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.50- 10.00 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.00-10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 10.20-10.40 | 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.50- 10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.20-10.40 | 1. Логіко – математичний розвиток 9.30-9.45 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.00-10.15 3. Ознайомлення з природним довкіллям 10.25-10.40 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30-9.50 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 10.00-10.20 3. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 10.30 – 10.50 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навч. елементів грамоти) 9.30-9.55 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 10.05-10.30 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40-11.05 |
П’ятниця | 1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.00-10.10 | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.30-9.40 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.00-10.10 | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 9.50-10.00 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (худ. література) 9.30-9.45 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 10.05-10.20 | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30-9.50 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (худ.література) 10.00-10.20 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (худ.літ.) 9.30-9.55 2. Ознайомлення з соціумом 10.05-10.30 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.40-11.05 |
вихованців ДНЗ на 2019-2020 навчальний рік
Години: Режимні процедури
7.30 - 8.30 Ранкова зустріч дітей, індивідуальна
робота, спостереження.
8.30 – 9.00 Гімнастика, ігри.
9.00 – 9.30 Сніданок.
9.30 - 11.00 Підготовка до занять,
заняття.
11.00 – 12.00 Підготовка до прогулянки,
прогулянка (екскурсії, спостереже –
ння, праця, рухливі і спортивні ігри,
ігри з водою та піском, фізичні
вправи, пішохідний перехід,
самостійна діяльність), повернення з
прогулянки.
12.00 – 12.30 Обід.
12.30 – 12.45 Культурно-гігієнічні процедури,
підготовка до сну.
12.45 – 15.00 Сон.
15.00 - 15.30 Підйом, оздоровчі процедури.
15.30. – 16.00 Полудень.
16.00 – 18.15 Підготовка до прогулянки,
прогулянка, ігри, самостійна
діяльність, індивідуальні заняття,
повернення додому.