- Буття дитини в дошкільному закладі – це послідовний перебіг певних його складових, які нормують чергування активної діяльності та відпочинку. Основні з них:

/Files/images/1252852465_da51477fe6eb.gif- Ранкові, денні, вечірні прогулянки;

- Різноманітні гігієнічні процедури;

- Харчування;

/Files/images/1252852492_422a55732066.gif- Організована та самостійна ігрова діяльність;

- Спілкування з дорослими та дітьми;

- Заняття (колективні, підгрупою, індивідуальні, самостійні);

/Files/images/1252852465_da51477fe6eb.gif- Спостереження;

- Дослідницько-ексерементальна робота;

- Трудова діяльність;

/Files/images/1252852492_422a55732066.gif- Екскурсії;

- Відпочинок, сон;

- Загартовуючі процедури.

/Files/images/1305187102_1305177775_1251953874_skanirovanie0005.jpg

Під час складання розкладу занять враховуємо психічне, фізичне, емоційне навантаження на дитину, передбачаємо раціональне чергування видів розумової, рухової, практичної діяльності. Місце проведення занять – вікові групи, спортивно - музична зала, ігрові майданчики , спортивний майданчик.

/Files/images/107201828_11a64ec4e8e3.gif

Орієнтовний розподіл занять
по вікових групах на 2019-2020 навчальний рік


Група дітей раннього віку №1 Група дітей раннього віку №2 Група дітей раннього віку №3 Група дітей молодшого дошкільного віку Група дітей середнього дошкільного віку Група дітей старшого дошкільного віку
Понеділок 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.50-10.00 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.50-10.00 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.50-10.00 1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.30-9.45 2. Художньо -продуктивна діяльність (музична) 10.05-10.20 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.50 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40-11.00 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30-9.55 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (зв’язне мовлення) та ознайомлення із соціумом (комплексне) 10.05-10.35
Вівторок 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.50-10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.20 – 10.40 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30-9.40 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.55-10.05 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.00 – 10.10 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.45 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.00-10.15 3. Ознайомлення із соціумом 10.25-10.40 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30-9.50 2. Ознайомлення із природнім довкіллям 10.05-10.25 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.40-11.00 1. Логіко – математичний розвиток (конструювання) 9.30-10.55 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 10.05- 10.30 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40-11.05
Середа 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Ознайомлення із соціумом 9.50-10.00 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10-10.20 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Ознайомлення із соціумом 9.50-10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.10 – 10.20 1. Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.50-10.00 3. Ознайомлення із соціумом 10.20 – 10.30 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30-9.45 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 10.05-10.20 1. Логіко – математичний розвиток 9.30-9.50 2. Ознайомлення із соціумом 10.00- 11.20 1. Логіко-математичний розвиток 9.30-9.55 2. Художньо-продуктивна діяльність (худ.праця) 10.05-10.30 3. Ознайомлення з природним довкіллям 10.40-11.05
Четвер 1.Сенсорний розвиток 9.30-9.40 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.50- 10.00 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.00-10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 10.20-10.40 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30-9.40 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.50- 10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.20-10.40 1. Логіко – математичний розвиток 9.30-9.45 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.00-10.15 3. Ознайомлення з природним довкіллям 10.25-10.40 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30-9.50 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 10.00-10.20 3. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 10.30 – 10.50 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навч. елементів грамоти) 9.30-9.55 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 10.05-10.30 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40-11.05
П’ятниця 1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.00-10.10 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.30-9.40 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.00-10.10 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 9.50-10.00 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (худ. література) 9.30-9.45 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) 10.05-10.20 1. Здоров’я та фізичний розвиток 9.30-9.50 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (худ.література) 10.00-10.20 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (худ.літ.) 9.30-9.55 2. Ознайомлення з соціумом 10.05-10.30 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.40-11.05

/Files/images/1332672062svOWo3Fk4.gif/Files/images/107201828_11a64ec4e8e3.gif

вихованців ДНЗ на 2019-2020 навчальний рік

Години: Режимні процедури

7.30 - 8.30 Ранкова зустріч дітей, індивідуальна

робота, спостереження.

8.30 – 9.00 Гімнастика, ігри.

9.00 – 9.30 Сніданок.

9.30 - 11.00 Підготовка до занять,

заняття.

11.00 – 12.00 Підготовка до прогулянки,

прогулянка (екскурсії, спостереже –

ння, праця, рухливі і спортивні ігри,

ігри з водою та піском, фізичні

вправи, пішохідний перехід,

самостійна діяльність), повернення з

прогулянки.

12.00 – 12.30 Обід.

12.30 – 12.45 Культурно-гігієнічні процедури,

підготовка до сну.

12.45 – 15.00 Сон.

15.00 - 15.30 Підйом, оздоровчі процедури.

15.30. – 16.00 Полудень.

16.00 – 18.15 Підготовка до прогулянки,

прогулянка, ігри, самостійна

діяльність, індивідуальні заняття,

повернення додому.

/Files/images/107201828_11a64ec4e8e3.gif

/Files/images/detskie71.gif

Кiлькiсть переглядiв: 347

Коментарi